Vaniljte och tystnad.

 
I detta nu : Vaniljte med honung och grov macka med ost <3
Det är sådär knäpptyst hemma, båda barnen sover och Johan somnade han också när han la Ebba. Jag var uppe och frågade om han sov förut men det gjorde han minsann inte, varför säger man så när det är så uppenbart att man faktiskt sover? Eller om någon ringer och säger "väckte jag dig?" Så blir svaret alltid nej även om de hade ringt mitt i natten, haha är det bara jag?
 
Stjärnjakten idag på gymnastieken var lyckad och Ebba samlade ihop hela 19 olika stjärnor från olika stationer där de kunde få visa sina kunskaper eller testa på lite svårare varianter av övningar. Jag är glad att hon har hittat något som hon gillar för jag tror det är viktigt att vara aktiv redan som liten, skulle dock aldrig sätta henne på flera massa olika aktiviteter och stressa runt som en dåre för att hinna med allting, nej en max två och då skulle det vara simmning eftersom det är på tiden att hon börjar lära sig simma snart.
 
Nej nu ska jag gå upp och putta på sambon igen och fråga om han hade tänkt sova för natten redan..
Önskar er alla ett fint avslut på helgen och denna vecka <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0