Vår bakgård.

 
Morgonens sysselsättning har bestått av att åka och köpa lite blommor, vi ska nämligen iväg och fira min sysslings man som äntligen tagit läkar examen! Passade på att köpa på mig lite frö till örter som jag satte i pallkragen tillsammans med spenaten och rädisorna. Bakgården må vara liten men de rymmer lite grann iallafall. Jag hoppas det ska kunna bli lite mysigare än vad de är just nu , men det får vi ta längre fram.
Kanske besitter ni enkla och billiga tips att få det mer mysigt och ombonat? Detta med trädgård är ju helt nytt för mig.
 
Hundarna ska promeneras och våra små kaniner ska släppas tillbaka in i deras bur innan det är dags för oss att ge oss av mot firandet.
Hoppas ni får en fin dag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0