Vardagen.

En suddig bild rakt in i vardagen denna morgon.
Det är sällan som Ebba sover själv och ofta ligger de bägge två i soffan på morgonen och knör, fyra stycken i dubbelsängen skulle bli otroligt trångt.
Jag skulle önska att barnen sov själva , men samtidigt så är jag för tryggheten de båda behöver eftersom de sover med oss. Detta är en tid i vårat liv, tids nog kommer de ju sova i egna sängar och istället för att gräma sig för att de är trångt så måste jag erkänna att jag tycker det är ganska mysigt med den närheten.
 
Kaoset har redan startat här hemma, Ebba är på sitt allra käraste humör och jag hatar morgonar när allt börjar såhär. Visst kan en hel dag bli förstörd om en morgon börjar på fel sätt?
Bara att bita ihop och försöka göra de bästa av denna gråa torsdag - Hoppas ni får en fin dag som börjar något lugnare än min.
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

Här sovs de gärna i vår säng med, vissa agar får hon lägga sig inne hos oss, dom andra nätterna kommer hon ALLTID in på natten och lägger sig, det finns inga undantag, förutom dom senaste dagarna. Då har jag vaknat på morgonen & hon har inte kommit in. Så då har jag änna blivit vettskrämd & smygit in för & kolla så allt står rätt till :P

Håller med, mornar som börjar dåligt resulterar oftast i att hela dagen blir förstörd =/

Kram!

2014-05-08 19:30:43
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0