Jag gjorde det!

Äntligen kom resultatet från fysiologitentan som gjordes för tre veckor sedan.
Jag var så sjukt nervös när jag öppnade och kollade domen, och vet ni? Jag blev godkänd!
Är så himla glad och tacksam att allt slit lönade sig, oddsen var egentligen verkligen emot mig och enligt statistik så är det en fruktansvärd svår tenta att klara - men jag gjorde det!
Nu kan jag släppa detta, gå vidare och hoppas att mina ansträngningar även ger resultat framöver.
 
Ska tända lite ljus, ta fram favoit filten och sedan bädda ner mig i soffan och försöka intala mig själv hur jäkla bra jobbat det är att jag faktiskt lyckades med detta!
Jag är fruktansvärt dålig på att ge mig själv beröm men även att ta emot det  av andra, får försöka bli bättre på det helt enkelt.
 
Trevlig helg kompisar!                  



Kommentarer
Jessie

Stort Grattis :)) och nu ska du berömma dej själv, du är
Bra på mycket, som du inte ser! Ha en fin helg!!

Svar: Åh tack så mycket för de orden, kram
Emmelie

2014-11-22 01:59:26
Yohannas.se

Tjihoooo du är grym !!!!

Svar: Åh tusen tack vännen!
Emmelie

2014-11-23 12:23:57
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0