Pepparkaksbak.

 
 
Och så var årets första pepparkaksbak avklarat. Barnen tyckte det var roligt men det kom lite väl mycket deg ner i magen men det hör väl nästan till kan jag tycka.
Passade även på att få upp alla ljusstakar i fönstrerna och lyssnade på julmusik, så lite mer julkänsla än tidigare har iallfall infunnit sig. Julen är och har aldrig varit någon av mina favorit högtider men jag försöker alltid göra det bästa av situationen och glädjs över att se barnens glädje såklart. Bara tanken på att eventuellt inte få fira julen med mina barn gör mig helt förstörd, jag och Johan har fortfarande inte pratat om hur vi ska göra denna julen och får jag inte vara med dom så tänker jag inte fira alls.
Det är nästan det värsta hittills med att vara ensamstående, känslan av att gå miste om massor av deras minnen.
 
Ska krypa ner i soffan och trycka alla tankar om julen åt sidan så jag slipper oroa mig inför hur det kommer bli i onödan.
Kram på er kompisar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0