En söndag med besök.

Nu var även söndagen snart över och imorgon är det dags för stora dagen och veckans första tenta på alla ben, muskler, hjärnan osv på latin. Tror det är cirka 200 ord som ska sitta och jag håller verkligen tummarna hårt att jag inte drabbas utav världens blackout imorgon.
 
Fick äntligen chansen att återigen träffa fina Michaela igen, vi har setts ett par gånger och det är alltid lika trevligt när man får möjligehetn att umgås. Ibland kan bloggen vara riktigt bra och ha, man möter likasinnade som man aldrig hade träffat annars. Vi fick umgåts ett par timmar här hemma, äta lite lunch och ge oss ut på lekplatsen i riktigt skitväder. Jag kände mig som en såndär himla tråkig mamma som stod under taket och tryckte och frös och bara tittade på medan barnen lekte i regnet, men dagens väder var  verkligen ingen höjdare.
Ett par helt fantastiska bilder lyckades hon fånga under sitt besök, hon fångar känslan precis så som jag önskar jag kunde göra när jag fotograferade och jag är väldigt tacksam jag fick mig ett par bilder på mina hjärtan.
 
 
 
 

Kommentarer
Mammalola

Oh vad fina bilder, verkligen!

Svar: Ja hon är superduktig med kameran och jag önska jag vore hälften så bra som hon, övning antar jag ;)
Emmelie

2014-10-26 23:17:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0