Fel dag och fel plats.

Godmorgon söndag.
Här sitter jag alldeles ensam denna morgon, barnen har sovit hos Johan båda två för första gången.
Kommer man någonsin vänja sig vid att inte ha dom nära hela tiden?
Det är fruktansvärt jobbigt och igår när jag skulle lägga mig så kändes sängen så stor och ensam, trots att jag hade tre fyrbenta i sängen som sällskap.
Gick ut igår på kvällen, men återigen känner jag bara att det är verkligen inget för mig. Pubar får mig att känna mig felplacerad och jag tänker hela tiden på hur jag kommer vakna upp och må under morgondagen.
Som tur var så var jag hemma innan tolv och drack inte så mycket alls, så känner mig bara lite trött idag men ingen bakfylla i sikte.
 
På tal om gårdagen, Ullared. Alltså vi valde nog årets sämsta dag att åka dit eftersom hela Sverige nog var i det varuhuset samtidigt som oss!
Det var kö på 30 minuter för att komma in, och väl där inne var det så mycket folk att man inte hittade något av de man sökte. Jag hittade ett par födelsedagspresenter till barnen och en vinterjacka till mig + lite andra hygienartiklar men sedan gav jag upp. Vi får planera in ett besök längre fram, det sägs vara lite folk dagarna innan julafton.
I kön till kassan stod vi över en timma och kassörskan kunde bara hålla med om att idag var det kaos och så här var det bara några gånger per år, snacka om att välja fel dag att åka dit på.
 
Dags för lite frukost och sedan ska jag försöka färdigställa min studieuppgift innan barnen kommer hem snart - herregud som jag längtar!
 
 
 

Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Såå glad jag blir, vad roligt att höra, tack! :D

2014-10-05 20:04:35
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0