Medaljören.

 
Här ser ni henne, stolt medaljör efter första gymnastik tävlingen!
Helt ärligt kan jag tycka det var lite för tidigt att vara med i tävling, även om de bara var övning idag så var många av barnen väldigt ouppmärksamma och Ebba satt och lekte med kompisarna och hade många gånger inte en aning om vad hon skulle göra när det var hennes tur att gå ut på golvet och visa upp sig. Kan inte vara lätt att lära ut till barn i denna åldern, haha uppmärksamheten håller inte så länge om man säger så.
Hon är nöjd och det huvudsaken såklart.
 
Resterande av eftermiddagen så spenderade jag bakom kameran, gravidfotografering av min syssling och hennes vän som hon hade med sig. Roligt att dom uppskattar det man gör men jag känner mig som världens nybörjare på det där. Får fortsätta öva tills jag känner mig ännu mer bekväm bakom kamaran helt enkelt.
 
Önskar er en fin söndagskväll.
 
 

Kommentarer
Angus

åh lilla snuttan! :)
roligt att du år fota gravidmagar och annat fint!
tack för grattiset ! :)

2014-10-12 22:16:35
URL: http://angusfoto.blogg.se
Sandra

Åh så duktigt hon varit! Kul med fotografering, får vi se några bilder?

Svar: Ja en del bilder kommer synas, men inte alla eftersom en av tjejerna inte ville synas på bild tyvärr.
Emmelie

2014-10-13 00:06:45
URL: http://libelli.se
Hanna Karlsson

Kul att få en medalj!

Svar: Ja det var stort =)
Emmelie

2014-10-13 05:58:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0