Onsdagsmorgon.

Startar dagen med ännu er viktnedgång, jag hinner ju iprincip bara ha lite i åtanke på vad jag stoppar i mig och träning är inte och tänka på i mitt speckade schema och därför får jag nog vara mer än nöjd med de resultat jag fått hittills.
Jag kan sakna träningen, men när man knappt hinner sitta ner och andas dagtid och under kvällen vill ha tid att bara få sitta ner och vara ett par minuter innan det är dags för studierna så känns träningen omöjlig att genomföra för tillfället.
Inte kunde jag ana att det var SÅ tufft att läsa, alla sa tilll mig innan att helttidsstudier på högskola inte innebar heltid i skolan och att studierna kunde läggas upp lite hemifrån, så är det INTE i Skövde kan jag meddela.
 
Idag har jag dock bestämt mig för att åka upp och endast gå på den utsatta föreläsningen. Jag behöver få tid med barnen, få chans att umgås några timmar med dom innan läggdags. Ja även om det innebär att studierna blir lidande så är min tid med dom de jag värderar allra mest just nu <3
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Fina Ebba och Hugo! Hoppas ni hade en mysig dag!

2014-10-16 01:43:05
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
ACIRES, mamma & fotograf

Åh vilka finisar!

2014-10-17 13:46:02
URL: http://acires.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0