Vilken tabbe!

Vilken tabbe jag gjorde idag på tentan alltså , herregud så stressad jag blev!
Började med att jag var lätt nervös och kikade igenom allting lite fort innan jag startade, möts av MASSOR av ben och muskler som jag inte hade någon aning om vad de hette, hundratals latinska termer skulle sitta. Så i ren panik började jag skriva för glatta livet och kände verkligen hur hoppet om att klara tentan försvann. Problemet var bara att folk runt omkring blev klara så otroligt fort och inte alls verkade uppleva samma problem som jag, så tio sidor senare när jag nästan var själv kvar i tenta-salen så började jag kika i mina papper igen och inser att jag missat läsa ett instruktionspapper! Så typiskt mig, har skrivit allting i onödan eftersom det bara var ett fåtal kända muskler och ben som skulle märkas ut på bilderna och inte ALLA som jag hade fått för mig att vi skulle göra. Så fick slänga mina tio skrivna papper och börja om i de sista minuterna och lämna in tre sidor istället.
Så typiskt mig att göra en sån tabbe, tur bara att jag upptäckte mitt misstag innan det var för sent.
 
Barnen har nyligen lagt sig, att hålla de uppe en timma längre är svårt vill jag lova. De är trötta som bara den och Hugo bad om att få läga sig redan 17:20 i eftermiddags men vi höll ut till strax innan sju så nu hoppas jag de båda kan sova gott inatt.
Det ska jag försöka göra iallfall, imorgon börjar nya tenta-stressen inför fredagens fysiologi!
 
Någon som har tips om vart man kan köpa billiga halskedjor så vi kan börja använda våra fina halsband?
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Hoppas du blir godkänd på tentan! Vad läser du till?

Svar: De hoppas jag med, men tror de blev rätt när jag ändrade. Jag läser till sjuksköterska :)
Emmelie

2014-10-27 22:10:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0