Äntligen helg!

 
Helg!
Äntligen är det helg och det innebär att jag slipper pendla under två dagar och har mina barn nära.
Ebba sover visserligen hos sin pappa inatt så lite tomt är det, kommer aldrig någonsin vänja mig vid att behöva vara utan dom sedan längre fram när de ska vara varannan helg.
 
Under kvällen nu så har jag fått vara iväg och lämnat iväg ett helt gäng uppmärkta kläder inför morgondagens stora barnloppis. Jag hoppas jag ska få sålt för en del och tjäna ihop lite hundralappar, och dessutom går en viss procent av de vi alla säljer för till barn-cancerfonden.
Så in och fynda förmiddagar nu på lördag och söndag i Alingsås alströmmers matsal, kan säga att det fanns överflöd med kläder, skor och leksaker.
 
Nu ska morsan slänga sig i soffan med filten och dippa lite grönsaker.
Ha en fin fredagskväll <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0