Att hjälpas åt.

 
Här ser ni vår eftermiddag i bilder.
Efter att ha pluggat ett par timmar nere på biblioteket så kunde jag ta mig hemåt och hämta barnen på olika ställen, fick med mig en extra hem men det gjorde absolut ingenting. Jag tycker det känns så härligt när man kan hjälpa  till med varandras barn och att hämta lite tidigare då och då. Så idag gick Elsa med oss hem, åt mellis, middag och badade badkar, det är nästan lättare att ha en kompis med hem så Ebba har någon och leka med och på så vis slipper hamna i onödiga konflikter med Hugo - Det är inte lätt att snart vara sex år gammal vill jag lova!
 
Ska fortsätta öva inför morgondagens seminarium, jag är så sjukt nervös inför att redovisa denna delen med powerpoint och hela köret eftersom detta med cellen och kemi är något som jag inte behärskar alls. Ska bli så sjukt skönt när morgondagen är över och man förhoppningsvis blir godkänd och kan lägga det där bakom sig.
 
Önskar er andra en fin kväll, jag ska sätta mig med huvudet i kurslitteraturen en stund till nu, natti <3
 
 
 
 

Kommentarer
Angus

ihihi härliga bilder!

2014-09-18 21:52:08
URL: http://www.angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0