Att vabba och försöka plugga.

Och så har man då vabbat för första gången denna termin i skolan, och jag hoppas innerligt de båda håller sig friska för jag fick verkligen inget skolarbete gjort alls idag nästan. Kan nog bero på att Hugo var betydligt piggare idag och låg bara strax över 38 grader i temp och hade därmed energi igen, humöret har dock inte varit på topp ännu och det  plus energin resulterade att jag inte kunde sitta mer än tio minuter och försöka plugga inför morgondagens seminarium.
Blir istället att sätta på en kopp te och sätta sig lite framför anteckningarna nu istället och hoppas att de räcker helt enkelt, hatar att behöva ta av den lilla egentid jag har under kvällstid och spendera den på studier egentligen, men vad gör man inte för att lyckas.
 
Jag och Hugo har hunnit gosa lite med dessa två nu, herregud jag dör söthetsdöden hundra gånger om typ!
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

jag döööör! så sjukt gullig liten kaninplutt där i mitten ♥ ♥ ♥ Tänk om de alltid varit så små och söta, då hade jag velat ha en. fast då hade jag velat ha en katt och en hund också haha ;)

Svar: Haha ja dom är sååå söta! Men dom är fina som stora med ju ;)
Emmelie

2014-09-26 15:34:51
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
maria eek

Så söta de är! Hoppas skolarbetet gick bra <3

Svar: Åh tack <3 De gick bra!
Emmelie

2014-09-26 20:57:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0