En lugn start på veckan.

Svart kaffe, lugn och ro ett par minuter - det är de  bästa sättet att starta en ny vecka.
Barnen sover fortfarande och jag uppskattar de dagar jag hinner smita upp några minuter innan dom, få dricka mitt kaffe och bädda sängarna och bara vakna till liv lite. Sedan är de ju så himla söta och se när de ligger där i sängen och sover tillsamnans, huller om buller och det är ett under att vi får plats hela familjen och alla djur <3
 
Jag är riktigt nervös inför dagens seminarium, hur det är upplagt och vad läraren verkligen kräver och är ute efter. Jag tror att de flesta känner likadant eftersom det är första gången för oss alla 90 i klassen. Denna dagen känns pendling inte lika jobbigt, det ger mig ett tillfälle att plugga ännu mer men jag måste verkligen hålla tummarna att sj håller tågtiderna bara.
 
Min tid av lugn för idag är över, dags att stressa igång dagen.
Jag har tänkt mycket på att jag måste bli bättre på att vara i nuet, annars kommer jag gå in i väggen av all stress inom kort. Lättare sagt än gjort bara - Godmorgon!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0