En tisdagsmorgon.

De må vara dåligt ljus i bilderna men de struntar jag i <3
 

Godmorgon, exakt som på kortet ser det ut hemma hos oss nu, lillebror sitter i soffan tillsammans med hundarna och kollar på barnkanalen medan Ebba sover.
 
Jag låter alltid henne sova in i det längsta eftersom hennes skola och fritids verkligen tar på krafterna, inte för att hon någonsin själv skulle erkänna att hon är trött men det märks tydligt. Sedan har jag ju fått en liten mini-tonåring här hemma tidvis, vilken skillnad det blivit sedan hon började skolan kan jag säga!
Helt förståligt, det är en stor omställning både med skolan men även hemma sedan Johan flyttade, men herregud vad tufft det är med deras humör stundtals.
 
Nu ska sängarna bäddas och det är snart dags att ge sig ut i höstvädret med regn och rusk, mössväder idag tillochmed!
- Ha en fin dag kompisar!
 

Kommentarer
Anonym

Åh mössväder! En positiv sak med hösten är alla fina mössor man kan använda :)
Hoppas ni får en fin dag! kraaam

Svar: Ja eller hur, älskar mössor <3
Emmelie

2014-09-09 08:42:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0