Ett första möte <3

Vilken välbehövlig dag på hemmaplan<3
Satt bara 1,5 timma på biblioteket innan jag gav upp och kände mig ganska färdig, det innebar ju att Ebba inte behövde vara på fritids alls idag utan blev hämtad direkt efter skolan och Hugo fick komma hem redan efter tre timmar och det var välbehövligt för de bägge två.
 
Cyklade bort till min fina vän som kom hem med sin nyfödda lilla son igår. Helt underbart att hålla en sån liten människa på endast fem dagar  i ens famn<3 Ingen av mina barn har ju varit sådär pluttig och vägt under tre kilo så denna lilla gosse kändes extra ömtålig at hålla i. Både Ebba och Hugo fick äran att hålla och tyckte båda han var jättesöt o liten, men Hugo uppskattade det nog mest av dom båda och klappade och berättade till den namnlösa lilla gossen att han älskade honom. Han såg så stor ut helt plötsligt Hugo, och det slog mig precis att när Ebba var typ lika stor som Hugo är idag så blev hon storasyster. Tiden går så fruktansvärt fort!
 
 
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Så liten! Jag har redan glömt att Aggen har vart så mini.
Och underbara lilla Hugo,vad han är fin i klänning!
kram

Svar: Ja man glömmer fort hur små de är i början <3
Emmelie

2014-09-05 00:48:11
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0