Fredag <3

 
Herregud vad skönt med fredag nu äntligen!
Var ju ett par månader sedan jag gick mån-fre och helgen kändes inte riktigt lika unik när man arbetade och var ledig lite när som denna sommaren.
Ska försöka ta mig tid att ladda batterierna så gott det gå dessa dagar, för bara genom att tänka på kommande vecka så går jag igång och blir superstressad.
Dessutom känns det lite tråkigt på högskolan att lärarna är så oförstående och inte villiga att underlätta för oss som bor långt bort överhuvudtaget.
Men jag ska kämpa på tills jag inte orkar mer och förhoppningsvis når jag hela vägen fram och blir tillslut sjusköterska efter dessa kommande åren.
 
Nu ska jag nörda ner mig framför massa avsnitt av Big Brother och Paradise, sådär lagom ansträngande att kika på. Och varför kollar man egentligen ens när man bara blir irriterad och skäms över människorna som medverkar i pogrammet?
Ha en fin kväll kompisar <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0