Fredags tankar.

Godmorgon.
Dagen är här, seminaruim står på schemat. Vårt tredje seminarium sedan vi började men detta är de första då vi ska stå framför hela klassen och prata utifrån en powerpoint- Att stå framför mycket människor är inte min starka sida i vanliga fall, lägg då till att vi ska prata om något som jag inte förstår mig på och därför blir man ju självklart ännu mer nervös- ser fram emot när de är över!
 
Väl tillbaka i Alingsås igen så ska jag ha fredagsmys med en kompis och hennes barn, lär bli kaosartat i vanlig ordning när våra huliganer träffas men det är alltid lika mysigt ändå. Så tacos, fredagsmys och någon bra film innan de går hem ikväll och jag får lugn och ro.
Ska smyga in och väcka barnen nu, det tar alltid emot att väcka dom de få gånger det faktiskt behagar att sova men Ebba ska vara på fritids halvsju och sedan ska jag stressa vidare ner mot stan för att lämna Hugo.
- Ha en fin fredag kära vänner, och hörrni det är tyst bland kommentarerna, skärpning ;)
 
 

Kommentarer
Hanna

Så mysigt med tacokväll. Snart är seminariet över och du kan andas ut för en stund :)

Svar: Får andas några minuter iallfall ;)
Emmelie

2014-09-19 08:17:36
Malena

Hoppas presentationen gick bra och att helgen blir fin!

Svar: Åh tack så mycket , nu är det över och jag är godkänd på redovisningen iaf. Får hoppas arbetet blir godkänt också!
Emmelie

2014-09-19 13:59:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0