Fyndat!

 
Här ser ni dagens fynd på barnloppisen, herregud vad mycket grejer det fanns!
Jag lyckades knycka till mig en hel del märkeskläder till superpriser och tycker de ser så härligt ut med alla färgglada plagg jag fått ihop.
Det var sjukt mycket folk, fick köa i över en timma för att komma fram och få betala men det var det helt klart värt. Imorgon funderar jag på att ta mig en vända dit igen för att se om det finns några guldkorn kvar, eftersom det var sån stor mängd kläder så är jag övertygad om att de finns massa fint kvar som folk ännu inte fått syn på.
 
Nu blir det att bädda ner sig i soffan, jag önskar er en fin kväll <3
 

Kommentarer
Småstadsfrun

Så roligt och så många fynd du gjort! Det är perfekt att kunna handla på det sättet, blir lite sport att hitta guldklimparna bland allt. Var själv på bytardag idag, och ja, det är mycket folk och mycket köande. Handlade för 470 kr och fick en hel blå ikea-påse med fina, så gott som nya kläder. Känns bra!

Svar: Eller hur! Hah vad skoj, jag handlade nästan för exakt den summan med och fick också en hel ikeakasse :)
Emmelie

2014-09-28 21:39:38
URL: http://www.smastadsfrun.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0