Lärorikt och spännande.

Första dagen på min vfu-placering på en vårdcentral i Skövde och jag är jättenöjd ! Spännande att se hur det
Går till från insidan och inte bara veta hur det är att vara där som patient. Jag står böjd och tittar och iaktar på allt jag får medverka på och tycker snarare att saker och ting är spännande än obehagliga. Ser fram emot kommande två dagar och hoppas få möta stort urval av patienter. Enda nackdelen är avståndet, mitt tåg går hemifrån redan sex imorgon så ni kan ju gissa hur tidigt jag kommer behöva kliva upp , dags att sova med andra ord.

Kommentarer
Hanna

Vad kul att det känns bra :). Du ser ut som en sjuksköterska. Visst är den blå "pyjamasen" bekväm?

Svar: Hoppas kunna bli det en dag också, och ja de är verkligen bekvämt att gå i detta :)
Emmelie

2014-10-01 08:11:39
Malena

Vilken fin bild av dig och skönt att du trivs. Hoppas hoppas att du kan byta skola.

Svar: Ja men tack, verkligen spännande :)
Emmelie

2014-10-01 11:44:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0