Första april.

 
Och så var mars månad över och vi går in i en riktig vårmånad. Äntligen kan man nog säga att våren är på ingång och innan vi vet ordet av så står vi intill försommaren, som jag längtar!
Mars har vart en ganska hektisk månad, jag har haft praktik, en kurs i skolan som innebar mycket plugg och mycket stress och jag har haft barnen helt själv och utan att de varit hos sin pappa, barnens underbara farmor somnade in och saknaden efter henne är stor.
Nu hoppas vi april bjuder på ett litet lugnare tempo, friska barn och mycket kärlek!
 
Nu ska jag ta min onda rygg och börja väcka storbarnet och bädda alla sängar, sedan väntar ett par timmars grupparbete i Skövde innan jag återigen får åka hem - Ha en fin första april.
 

Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Ser fram emot lite vår nu! =)

Svar: Snart så =)
Emmelie

2015-04-01 07:53:47
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0