Mitt i veckan.

 
 
 
Ett försök som jag o Henrik kom på igår för att barnen kanske kunde vara lite mer villiga att hålla sams och lyssna. De får samla stjärnor och när de har ett visst antal så kan de få en liten uppmuntran i form av en present. De kommer inte innan få veta vad de ska göra för att få de hade de ju säkert gjort ett visst stjärnor, hade de vetat de så hade ju de önskade beteeendet delvis bara kommit pga det. Nej de ska själva få fundera över hur man kan få stjärnor och kan vid illa beteende förlora stjärnor också, vi får se om det har någon god effekt överhuvudtaget men det kan vara värt att testa.
 
Idag är det sagt att Henke ska åka hem till sig igen och komma tillbaka på fredag med sin son. De är bara två dygn men de kommer kännas som en halv evighet att inte få ha honom nära,  jag har så vant mig vid att han hör hemma här hemma med oss och varje gång vi är ifrån varandra så känns det otroligt fel och jag längtar som bara den - är det inte kärlek så säg?
 
 

Kommentarer
s

Hej! låter mycke bra tycker jag! Ha det gott fina Mimmi,med din kärlek, och fina barn! Tycker så mycke om Dej,Pippi Lotta!

Svar: Tack Stin <3
Emmelie

2015-04-08 11:21:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0