Vabb igen.

 
Godmorgon måndag och ny vecka!
Vi startar den återigen med vabb men förhoppningsvis blir det rutiner imorgon igen eftersom Hugo var feberfri större delen av igår och även denna morgon. Nu har de varit sjuka sedan skärtorsdag och jag börjar känna att de får vara nog nu. Jag förlorar så fruktansvärt mycket viktig information i skolan genom att vabba, och om jag ska klara dessa kurserna så krävs de nu att de faktiskt förblir friska framöver.
Så en hemmadag då jag passar på att träffa en kär vän för en lekdate, var alldeles förlängesedan sist men jag hinner verkligen inte med att träffa folk längre framöver.
 
En natt utan Henrik vid min sida, tomt och ensamt att vakna utan att ha någon famn att krypa upp till men jag får försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt för att inte sakna halft ihjäl mig efter honom. Jag har ju de problemet att jag har väldigt svårt att koppla bort känslor, jag känner av dom konstant men jag har blivit ganska bra på att låtsas som ingenting och köra på ändå, så får satsa på och göra likadant idag.
 
-Hoppas alla får en fin start på veckan!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0