Att visa uppsattning.

 
I torsdags firade jag och Henrik sex månader som ett officiellt par och jag försökte överasska honom så gott jag kunde med blommor och lite annat. Sex månader känns lite, vi har träffats i snart ett år men på något vis känns det som vi känt varandra så mycket längre än så. Vad hade jag gjort utan han vid min sida? Som jag älskar den människan <3
 
Förra veckans sensommar värme känns som bortblåst, vindarna är kyligare och man inser att snart kommer faktiskt hösten vara här på riktigt. Jag önskar sommaren kunde varit lite längre, men samtidigt är det mysigt att det om kvällarna faktiskt är mörkt och att man kan börja tända ljus och mysa inomhus. Dagtid får gärna ljuset och solen vara kvar, men kvällar och nätter kan regnet och mörkret komma för att höja mysfaktorn ytterligare.
 
Önskar er en fin söndag allesammans.
 
 

Kommentarer
Angus

åh va fint! )

2015-08-30 20:31:59
URL: http://angusfoto.blogg.se
Mirre

Det är så viktigt att visa varandra uppskattning och så fint du gjorde

ja nu är det lite svalare, men för mig får hösten gärna komma, är höstmäniska =D

2015-08-30 22:16:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se
maria eek

När man träffar den rätta så vet man och några månader kan kännas som en evighet. Jag minns hur folk tyckte jag var knasig som bokade utlandsresa med Magnus när vi känt varandra i bara två månader men jag visste ju att det var vi som hörde ihop och jag längtade hela tiden efter att vi skulle "Ha varit tillsammans länge" så man slapp höra att man nyss träffats :) I december är det 9 år sedan vi blev ihop så nu tycker jag att jag verkligen har uppnått det haha....

Svar: Åh jag förstår känslan, när man hittat rätt så vet man helt enkelt o de förstår jag först nu =)
Emmelie

2015-08-31 01:14:36
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0