Sjukdom på gång?

Godmorgon fredag.
Första veckan tillbaka på skolan är gjord och vi startade verkligen igång med full fart direkt. Jag inser att denna terminen verkligen kommer att bli tuff men jag försöker ta en dag i taget och sakta men säkert beta av en sak i sänder och så får vi hoppas det räcker helt enkelt.
 
Ebba vaknade inatt med magont och ont i halsen och idag ligger hon på febergränsen och jag misstänker det är nu de drar igång igen. De har ju varit friska sedan juni men så fort skolor och förskolor öppnar igen så drar deras tonsiller på sig varje infektion som var eviga unge bär på. Det ska bli skönt när det är över sedan, när dom har fått operera bort dom så de slipper vara sjuka så mycket. Nu håller jag iofs fortfarande tummarna på att Ebba bara drabbas av något virus denna gången och slipper bli så himla sjuk som de brukar. Tråkigt sätt att starta in helgen på bara, men vi håller tummarna på att det är övergåande och åker och hämtar Henriks son för att få en barnhelg med alla tre viljestarka ungar här hemma :)
 
Min kamera har inte använts alls på senaste, så gamla bilder och löfte om nya inom kort när blogglusten återfunnit sig igen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0