Slutspurten.

Den 13/8 är äntligen här, det var datumet jag satt i början av arbetsperioden och bläddrade fram till i kalendern för att försöka planera vad vi kunde hitta på. Mitt sista arbetspass på schema för denna sommaren och nu inväntar 12 dagars ledighet innan studierna drar igång igen. Hela sommaren har jag och Henrik jobbat om varandra stora delar av tiden, han åker 05:20 och hemma 16 och jag börjar 16 och kommer hem precis innan han ska lägga sig, men nu äntligen är det snart över.
 
Sov med fönstret öppet inatt, precis som jag brukar men möts av kyla i sovrummet. Termometern står på endast sex grader och det känns nästan som om hösten är på ingång, men jag hoppas vi får njuta av ett par välförtjänta veckors värme till så jag och barnen får någon mer tid vid stranden eller kanske möjlighet till att besöka havet. Under de här lediga dagarna så ska vi försöka trycka in så mycket upplevelser som möjligt, även om det är på hemmaplan så hoppas jag kunna ge barnen några välförtjänta sommarminnen till att minnas och berätta om i vinter.
 
Minns och blir alldeles varm, Augustibilder 13,14 <3
 
 
 

Kommentarer
Satu- Me & My Baby Dolls

Vilka fina bilder! <3

2015-08-14 11:33:22
URL: http://mybabydolls.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0