En liten förvandlig av rummet.

Äntligen börjar det kännas lite lugnare inför julen, julklapparna är nästintill klara och jag tänker att det får bli som det blir. Jag vill så gärna att allt ska vara perfekt och stressar halvt ihjäl mig på kuppen för att försöka uppnå dit och kanske räcker det även om allt inte är felfritt.
Det blir jag, Henke, alla barn och hans familj här på torsdag och vi kör lite av ett knytkalas.
 
Har glömt att visa mitt senaste projekt!
Med hjälp av en kär vän som fanns med mig på telefonen så har vårt sovrum äntligen blivit mysigt. De har liksom inte legat på prioriteringslistan över sådant som behövde ordnas, vi sover bara där och dagtid var dörren stängd. Men äntligen kan jag säga att det har blivit ett rum jag faktiskt vill vistas i och mysigare lär det bli när vi fått upp spegel över byrån och ordnat sängen lite mer med.
 
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ohh vart ju ett supermysigt fint rum

Svar: Blev jättenöjd! =)
Emmelie

2015-12-22 13:03:36
URL: http://nouw.com/sweetwords
WWW.angusfoto.blogg.se

Ush ja fy! Vidrigt! God forstsättning!

Svar: Detsamma fina du!
Emmelie

2015-12-25 12:39:06
Hanna Karlsson

Vad mysigt det ser ut!

2015-12-26 20:48:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0