En fredag tillsammans.

Godmorgon fredag.
 
Jag kämpade på med den jobbiga uppgiften igår och har därmed en ledig dag idag, jag tänker ta vara på den på bästa sätt med barnen eftersom dom åker till sin pappa sedan i helgen. Tanken är att vi sätter oss på tåget mot Göteborg och besöker lek och buslandet ett par timmar och sedan lämnar jag av barnen direkt hos deras pappa på hans jobb i Göteborg och åker själv vidare och tillbringar helgen hemifrån.
 
Statusen just nu :'
 
 
, Innan separationen hade jag aldrig varit ifrån barnen mer än ett dygn när jag jobbade och jag trodde det skulle bli omöjligt att klara en hel helg. Men nu har jag börjat vänja mig och kan försöka uppskatta egentiden jag har på ett annat vis. Då har jag två mornar att sova ut, att ladda batterierna och bara vara Emmelie för en stund istället. Varannan vecka boende hade jag aldrig klarat, varannan helg är lagom nog och jag tror barnen mår bäst av att ha ett ställe att bo mer på när de är unga.
 
Nu ska vi starta morgonen här hemma, har vart vaken sedan Ebba kom ner och väckte mig 05:20...
 
 

Kommentarer
Eva

Hoppas du får en härlig helg och att du vågar låta hjärtat sprudla lite extra!

Svar: Åh tack <3
Emmelie

2015-02-13 18:16:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0