Fredagens morgon.

Godmorgon fredag.
 
Ett par hektiska dagar börjar gå mot helg, jag har en dag kvar med studier och avslutar eftermiddagen med en arbetsintervju inför sommarens arbete. Det där med att studera heltid, det inneär ju att man aldrig får någon semester och det saknar jag som bara den, att ha fyra veckor fria under sommaren.
 
Denna helgen är min med barnen, jag har väl egentligen inga planerade aktiviteter mfen tänkte att vi skulle försöka hitta på något lite extra så som ett besök i simhallen eller liknande. Det var längesedan vi hittade på något sådant, helgerna går så fort ändå och det är alltid så mycket man ska hinna med.
Efter skola och förskola idag så tar vi och köper fredagsmys, tänder ljus och tar en kväll framför tvn alla tre och på startar in helgen på bästa möjliga vis.
 

Kommentarer
Lina

Kikar in och önskar dig och barnen en trevlig helg :)

Svar: Tack, här kom sjukdom på besök :(
Emmelie

2015-02-06 11:39:47
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Anonym

Du har planer på lördag! Träffa mig och magen - glöm inte det ;)

2015-02-06 15:37:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0