Frukost och sjukdom.

 
Lördagsfrukosten är i magen och vi alla tre är mätta och belåtna, att laga scones gör vi mycket sällan men det var uppskattat hos barnen så får väl bli bättre på att baka.
Återigen är sjukdom på besök hemma hos oss, när jag hämtat hem barnen igår så visade de sig att Hugo hade nästan 39 graders feber, jag hoppas det är något snabbt övergående och att det inte är Ebbas förra halsbaciller som hon delat med sig av innan pencillinet gjorde verkan. Tre dagar var vi friska innan det slog på igen, vabbruari är en härlig månad inte sant?
 
Nu ska vi hjälpas åt och städa ordning lite här hemma under morgonen, sedan får vi se om Hugo kan få komma hem till sin pappa ett par timmar så att jag och Ebba kan åka iväg till simhallen som jag lovade i början av veckan.
Önskar er en fin lördag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0