En tidig start på vabbruari.

Värsta vabb-månaden närmar sig och vi avslutade gårdagen med sjukdom här hemma. Det första Ebba sa när mamma kom och lämnade henne var "Mamma jag har feber" och mycket riktigt så hade hon lite feber och det kände hon av ganska tydligt själv i kroppen. Hugo hade ont i magen och jag var livrädd det var någon magsjuka på gång men de försvann lika fort som de kom. Så en sjukling och en frisk treåring finns här hemma. Barnen får vara hos sin pappa ett par timmar under dagen idag och jag får sätta igång och plugga på gruppuppgiften så gott jag kan hemifrån. 
Laddar dagen med mängder med kaffe och ordentlig frukost eftersom min kära son vaknade 04:45 och ansåg han hade sovit jättelänge ;) Denna unge alltså!
 
Hörrni, det ekar tomt bland kommentarerna numera , skärpning <3
 
 
 

Kommentarer
Alfredodoogs

Тамада на свадьбув Симферополе
незабываемые чувства.
Качественная аппаратура в Сочи



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0