Lördag.

Lördagsmorgon och Hugo slog upp sina ögon vid sex och sa att han minsann hade sovit jättelänge. Jag vet inte om jag håller med honom riktigt, att få sova till sju med barnen vore värsta drömmen kan jag lova.
Får ha en mysmorgon tillsammans här med innan jag och Hugo sätter oss på tåget och åker och övernattar på annan ort och Ebba får tillbringa dagen med en kompis och avsluta den hos mormor. Tror de kan vara bra för båda två att säras på ibland och få göra roligheter på egenhand. Humöret på de båda blir så mycket bättre när man delar på dom och man minns hur enkelt det var att endast ha ett barn - värsta semestern ;)
 
 
Ebbas ord igår när detta kortet togs "VA är vi SYSKON?!"
Hon vet ju mycket väl att de är syskon, så vet inte i vilken värld hon befann sig just då. Haha men chocken just i de ögonblicket var ganska kul att bevittna - älskade små <3
 

Kommentarer
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sötnosarna!

Och såklart säger jag till när jag ska till gbg nästa gång. Som det ser ut nu kommer jag vara där lördagen den 7 februari! :)

Svar: Okej, får kolla almanackan :)
Emmelie

2015-01-24 14:26:45
URL: http://justababy.blogg.se/
maria eek

Haha hur tänkte hon där? Goa Ebba!

2015-01-25 00:50:45
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0