Sjukstugan fortsätter.

Godmorgon.
En sån sjukstuga det har blivit här hemma med Ebba, 40 graders feber och värk i hela kroppen. Man känner sig ganska maktlös som mamma när man ser de små må så dåligt. Hennes sjukdom i kombination med Hugos energi och min gruppuppgift är inte de bästa. Ebba är trött och lättretad, Hugo är understimulerad och tar varje chans till att retas lite extra och mitt i allt står jag och bara ser hur timmarna tickar sakta framåt när jag vet att jag måste plugga.
 
 
Hur underhåller vi oss på bästa vis med den kombinationen här hemma?
Rita, pärla osv gillar ju Ebba men Hugo har inte tålamodet till de. Låt dagen gå fort och låt Ebba bli frisk inför sin pappahelg så hon kan hitta på några roligheter när de är iväg.
 
 

Kommentarer
Lina

Usch då stackarn, man blir ju så orkeslös av feber :( Hoppas hon kryar på sig snart, så får ni ha en trevlig helg! :)

Svar: Ja fy nu hoppas vi de börjar vända. Kram
Emmelie

2015-01-30 11:47:12
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0