En dag för barnen.

En morgon när solen skiner, men jag har knappt fått några timmars sömn alls.
De händer saker som jag inte kan styra över, som jag önskar vore påhittat och som jag önskar man kunde glömma. Hur framtiden blir vet jag inte, jag vet bara att de är två små barn som kommer lida mest av detta och jag kan inte göra ett skit för att förändra situationen.
 
För att komma ifrån kaoset och bara fokusera på annat en dag så har jag och Henrik bestämt oss för att vi ska till High Chaparall över dagen, jag har en vän som jobbar där och är så snäll och fixar in oss gratis. Utan henne hade vi aldrig kunnat gett barnen en sån upplevelse, de där med att plugga, sommarjobba och sedan få en månads innestående lön är inte de roligaste. Barnen vet ingenting än, vi funderar på vilka ledtrådar vi ska ge dom innan vi sätter oss på den 15 mils långa resan, jag hoppas det blir en upplevelse de kommer bära med sig och minnas.
Nu ska det sista packas och sedan bär det av mot Småland, ha en fin dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0