Längtan och fotografering.

Regnet verkligen öser ner, var förra veckan all sommarvärme vi fick i år? Jag hoppas inerligt att vädret återigen blir bättre så man kan njuta mer av sommardagarna istället för att behöva palta på sig mängder av regnkläder för att hålla sig torr.
Saknaden börjar bli otroligt jobbig efter barnen nu, det har gått fem dagar sedan jag såg dom sist och jag hade gjort vad som helst för att få hem dom på direkten. Jag inser att de har roligt, de är med sin pappa på besök i Borlänge hos deras släkt där och hittar säkert på mängder med roligheter, men saknaden gör sig påmind iallfall här hemma. När de väl kommer hem igen så blir det bara en natt här hemma, sedan åker de återigen till sin pappa för en natt eftersom både jag och Henrik jobbar dagen därpå och fritids/förskola är stängd. Jag visste det skulle bli en tuff sommar på många vis det här, men jag får se de så att eftersom Henrik bor här så underlättar det ändå väldigt mycket eftersom han kan ta barnen de gånger jag jobbar kväll. Även om jag o han har lite tid tillsammans så får vi iallfall spendera nätterna jämte varandra, man får ta vara på det lilla.
 
Igår kom min syssling och hennes familj hit, jag fotade hennes gravidmage varje vecka när Alfred låg i magen och sedan dess har vi inte hunnit ses. Bebisen har redan hunnit bli fem månader och jag fick möjlighet att ta lite kort på dom under några stressande minuter ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0