Måndagsmorgon.

Godmorgon.
En sån helg, jobb fredag och lördag och magont och trötthet hela dagen igår. Jag har inte haft någon som helst möjlighet till att vila upp mig innan det blir dags att börja en hektisk jobbvecka igen. Men jag är tacksam över att Henrik hade några hemmadagar förra veckan, vi behövde den tiden tillsammans han och jag eftersom vi mestadels jobbar om varandra. Vi visste att sommaren skulle bli tuff, men det har ju blivit tusen gånger lättare eftersom han flyttade hit i maj. Adressändring och slutgiltiga flyttlasset går i augusti och fram tills dess har vi en hel del att röja här hemma vill jag lova.
 
Morgonkaoset har börjat här hemma, och nu börjar de där ständiga plockandet innan allt är återställt till det normala igen, sen behöver nog ungarna rastas ordentligt alla tre. En tur ut i blåbärsskogen kanske?


 

Kommentarer
Angus

Stort tack fina du!

2015-07-20 21:24:22
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0