Välkommen juli!

Junis ljusglimtar <3
 
Juli är här, tänk att hela försommaren är över utan att vi egentligen fått njuta av någon riktig sommardag vid stranden ännu? Nu står de att värmen kommer, lagom tills jag börjar jobba men får njuta av mina sista dagar ledigt innan sommarjobbet drar igång på riktigt.
Juni har spenderats mycket hemma med barnen, skolan tog slut och sommarlovet började för barnen och jag är tacksam att de får möjlighet till ett riktigt sommarlov med lång ledighet, det är ju ingen självklarhet.
Hela juni månad har jag varit sambo med en människa som får mig .få fjärilar i magen bara genom att titta på mig, det är så fanastiskt att ha känslan i kroppen av att verkligen träffat rätt. Jag har inte bara träffat min kärlek utan också en vän som jag kan skratta och ha så otroligt roligt med, min pusselbit i livet helt enkelt <3
 
Det lovas strålande sol idag, något jag har svårt att tro på förtillfället när jag tittar ut, men om solen kommer som lovat så har jag lovat barnen att ta vår första stranddag för i år, så håll tummarna!
 

Kommentarer
Mirre

Ohh vad roligt att höra att du träffat nån som gör dig glad, det är du vävörd


2015-07-01 11:20:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Mirre

Mobilen lever sitt eget liv och posta för snabbt. Det är du väl värd. Ja nu verkar värmen komma, den har väntat på mig, hihi,

Svar: Haha den har väntat på din semester o mitt jobb :P
Emmelie

2015-07-01 11:21:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Caroline - mamma utomlands

Tack!
Jag har ingen aning, men det känns som om den inte borde få sitta förlägne så det är konstigt att läkarna vägrar "tvinga" honom att ta ut den :(

Svar: Ja jag tycker också de borde vara av betydelse att ta ut den :/
Emmelie

2015-07-01 23:09:47
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0