En hektisk helg.

Och så var barnhelgen över med Liam här hemma.
Det blir verkligen intensivt med två grabbar så tätt i ålder, förstår verkligen inte de som har barn med ca ett års mellanrum - hur orkar ni? ;)
Tack vare bilen så har vi knappt varit hemma något utan vi har vart iväg mestadels hela helgen.
Vi har hunnit besöka min pappa och satt där och lekte och fikade lite innan vi drog vidare till Göteborg för att besöka hans mamma. En blåsig promenad vid kajen mot en lekaplats och avslutningsvis middag som bjöds på.
Igår passade vi på att hänga lite tidgare i Vänersborg innnan avlämmningen av Liam, det var nämligen tivoli i stan. Barnen åkte ett par åk och jag kom underfull med att jag nog blivit mes de senaste åren och inte pallar snurriga karuseller som virvelvinden, men Ebba skrattade gott iallfall.
De nästan bästa med hela utflykten var att jag fick möjligheten att träffa en vän. VI har haft kontakt via internet sedan vi väntade våra första barn, dvs i sju år och vart ett fint stöd åt varandra. Men vi har aldrig tidigare träffats på riktigt, äntligen blev de av och de var verkligen jättekul<3
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Det va jätte roligt att ÄNTLIGEN träffas.. så himla mysiga barn har du!

Svar: Detsamma, nästa gång får vi ta en längre träff <3
Emmelie

2015-06-11 06:19:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0