En överaskning.

 
Jag överaskade min kärlek lite igår med färska räkor och nybakad paj igår kväll efter att vi vart nere i stan och kollat festivalen en snabbis. Jag tror det är viktigt att visa varandra uppskattning lite då och då och detta var mitt sätt att visa det för honom.
Regnet öste ner och dörren ut tillbaksidan var öppen samtidigt som ljusen var tända, en mysig kväll helt enkelt.
 
Jag har sovit oroligt inatt, drömt och vaknat mängder med gånger. Men det var riktigt skönt att vakna och se att klockan var nästan halvnio redan, då vet man att kroppen fått vila upp sig lite under sin barnfria helg. Nu under sommaren väntar ju jobb varannan helg och barn varje helg eftersom Liam kommer vara här varje fre-sön under en period, blir mysigt men hektisikt =)
 
 
 

Kommentarer
Jasmine

Vad fint du gjort för din kärlek! Det är viktigt att visa varandra uppskattning. :) Hoppas att ni hade en trevlig kväll!
Kram

Svar: De var en trevlig kväll men vi båda var aningens trötta. Hoppas du får en fin start på veckan!
Emmelie

2015-06-14 14:50:03
URL: http://rosanatt.blogg.se
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Mysigt! Viktigt att visa varandra uppskattning.

Hoppas du får en fin start på midsommarveckan!

Svar: Ja det är det verkligen , och de vill jag absolut inte glömma bort att göra. Detsamma till dig!
Emmelie

2015-06-14 22:57:06
URL: http://hannadidrikson.blogg.se
Caroline - mamma utomlands

Åh vad fint gjort!! :)

Svar: Jag försöker visa min uppskattning o kärlek med jämna mellanrum ;)
Emmelie

2015-06-14 23:39:17
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0