En rastlös start.

Godmorgon.
Återigen var det vardag efter en lång helg då vi varit lediga allesammans, jag klättrar lite på väggarna när jag inte har något speciellt inbokat och undrar vad jag och barnen ska hitta på regntunga dagar som dessa? Jag går ju inte på mitt sommarschema på jobbet förens nästa helg och fram tills dess kan jag bli inringd lite när som. Får försöka hitta en aktivitet att sysselsätta oss med för att inte gå under helt och hållet, barnen har ju självklart ärvt min rastlösa själ dessvärre.
Får starta dagen här hemma, trots att klockan bara är strax efter halvåtta så har vi varit igång länge och barnen börjar gå varandra på nerverna utan att ha något att göra. Ibland är småbarnslivet ganska hektisk och de ena bråket avlöser det andra, får helt enkelt jobba på att komma på något och göra så brukar intrigerna här hemma bli mindre =)
 
Nöjd grabb ropade in mig till sängen nyss:
 
 

Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vet precis hur det är med de där rastlösa barnen. Vissa dagar känner man bara på sig att dagen kommer bli mycket lååång.....

Svar: Eller hur, det är fruktansvärt och ha sånna dagar när ungarna klättrar på väggarna redan innan klockan slagit åtta :P
Emmelie

2015-06-22 22:23:18
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0