En solig start på dagen.

Vaknar upp med lite träningsvärk i kroppen för första gången på väldigt länge, igår när Henrik tog barnen och handlade så letade jag upp mitt gamla pt-online schema som jag fick skräddarsytt till mig själv efter Hugo fötts och körde ett pass. Hoppade hopprep som bara den här hemma som uppvärmning och körde sedan övningarna i högt tempo, kul var det knappast men känslan efteråt är härlig. Jag måste komma igång lite igen och eftersom Henrik tränar här hemma så blir man lite mer motiverad att göra det tillsammans.
 
Igår tog jag med barnen och satte oss på tåget mot min kusin för att hälsa på. Vi vandrade omkring i naurreservatet och grillade korv till lunch, otroligt vackert ställe och perfekt för våra huliganer att härja runt och göra av med energi.
Ett par timmar med välförtjänt frisk luft fick vi innan vi var tllbaka hem till henne igen, dessutom hade vi turen att bli upphämtade på vägen hem så vi slapp tåget, perfekt.
Solen lyser idag från delvis blå himmel, så vi satsar på mycket frisk luft idag med - Ha en underbar dag!
 
 
 

Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Men åh vad mysigt att grilla korv =)

Svar: Perfekt sysselsättning med aktiva barn =)
Emmelie

2015-06-25 19:41:34
URL: http://jennyh.se/
Mirre

Så söta bilder och skönt på ett sätt att ha lite träningsvärk allt, man känner sig lite nyttig =D

Svar: Haha , man får känna att man lever om inte annat ;)
Emmelie

2015-06-25 21:35:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0