Innan kvällsjobb.

Den här sjukdomen börjar ta på krafterna, Hugo vaknade även idag med nästan 39 graders feber. Tur att febernedsättande får honom orka dagen iallfall. Vi har försökt ta vara på dagen på bästa vis vi kunnat, jag går ju på och jobbar 16-21:15 ikväll och därför passade vi på att ta cykeln till stranden och inta lite lunch och fika där. Dessvärre blev det kortvarigt eftersom Hugo frös och hans feber var på väg upp, men lite frisk luft skadar inte iallfall.
Jag hoppas verkligen sjukdomen är på övergående nu, imorgon är det nämligen tivoli i stan och helgen som kommer är det pappahelg för barnen. Om de inte är friska så blir det väldigt svårt för mig att njuta av den barnfria tiden överhuvudtaget. Dessutom är detta den sista barnlediga helgen jag och Henrik har tillsammans, sedan går jag på och jobbar varannan helg o har barnen den andra. Så förhoppningarna inför denna helgen är höga helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Hoppas han blir bättre snarast! Är det potatisfestivalen i helgen? :)

Svar: Ja nu får det vara färdigt med sjukdomar! Japp det stämmer, i helgen är potatisfestivalen =)
Emmelie

2015-06-12 01:50:58
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0