Lekplatshäng och fredag.

 
 
Igår tog jag och barnen en cykeltur ner till Nolhaga och spenderade ett par timmar bland lekplatsen och djuren. Det är en nybyggd lekplats som är otroligt uppskattad hos barnen, och varaenda annan alingsåsare i stan med för den delen, det är alltid så mycket folk att det blir svårt att hålla koll på sina egna barn. Just för den anledningen så kanske vi inte är där så ofta som vi kunnat. Men besöket i lantgården var nog mest uppskattat och fåren var väldigt keliga och låg i högar och vilade tillsammans och stördes inte alls av alla klappar de fick från barnen, mysigt.
 
Fredag är det visst också och jag har inte fått jobba något i veckan, min rastlöshet gör att jag klättrr på väggarna inombords och jag har känt mig lite nere i ett par dagar. Jag vet inte vad det beror på men känslan jag har är att aldrig vara tillräcklig, hur mycket jag än försöker. Återigen försöker jag tänka på mitt gamla ordspråk "Bit ihop eller bryt ihop"
- Dags för mer kaffe och frukost, godmorgon!
 
 
 

Kommentarer
Mammalola

Känner så väl igen den känslan, har den alltför ofta :/

Svar: Ja de är en känsla jag bär med mig ofta, jättetråkigt eftersom den egentligen inte borde existera alls. Man gör sitt bästa o mer därtill men känner sig ändå inte tillfreds, knepigt. Kram
Emmelie

2015-06-26 22:48:32
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
Caroline - mamma utomlands

Tack snälla!!

Det kommer fortfarande upp en ruta som begär lösenord när jag kommer in på din sida :/

Svar: Ja jag har märkt de, det gör det på min med :/ Hade jag vart teknisk så hade jag kunnat få bort den, men jag har ingen aning om hur man gör detta. Försöker lösa det o tillsvidare så tryck bara avbryt för o komma till bloggen, kram
Emmelie

2015-06-26 22:54:31
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0