Studenten.

Godmorgon fredag!
Jag klättrar lite på väggarna efter denna veckans vabbande, Ebba är fortfarande inte helt kry trots fem dagar med antibiotika så idag får vi ta och ringa vårdcentralen igen.
Vi fick en paus från allt vad sjukdomar heter igår när vi var och firade min syster student iallfall, och Ebba hängde på ganska bra med febernedsättande i kroppen.
Tänk att det var tio år sedan jag själv tog studenten? Och igår var det min lillasyster tur och jag är så stolt över henne som kämpat sig igenom dessa åren.
Vi hade tur med vädret igår, solen visade sig efter flera dagars konstant regnade och vi kunde vara ute och fira hela eftermiddagen.
 
 
 

Kommentarer
Ida Nilsson

Man kan knappt inte förstå hur länge sen det var sen studenten, det är inte klokt.. "Bara" 6 år sedan för mig dock :) Lillan får krya på sig!

Svar: Haha tiden går fort, alldeles för fort sedan man fick barn helt klart. Ja tack för krya hälsningarna, hon är redan lite piggare =)
Emmelie

2015-06-05 11:36:40
URL: http://idacnilssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0