En tuff period och förkylning.

Godmorgon fredag och sista dagen på den här vfu-perioden.
Jag har drabbats av den där förkylningen som jag skröt så mycket om att jag aldrig skulle få förra helgen och inatt har den slagit till ordentlig, så jag är tacksam över att det bara är ett fåtal timmar på praktikplatsen innan jag återigen ska ta tåget hem mot Alingsås.
 
Det är en tuff period just nu och jag fullkomligt hatar sjukdomen cancer som drabbar så fruktansvärt många människor. Jag har haft ett samtal med barnen som jag hoppades skulle dröja många år tills jag fick hålla och det känns helt hjärtskärande att se dom bryta ihop och inte kunna göra något åt saken. Livet är så fruktansärt orättvist och man borde verkligen ta vara på varje frisk dag istället för att stressa sig igenom livet.
Är glad jag har Henrik vid min sida som stöttar och bara genom att finnas gör det svåra lite lättare att hantera och det känns helt ärligt som om jag funnit min själsfrände.
Så helgen tillbringas med han och hans son medan mina barn åker med sin pappa till Borlänge för att ta farväl - Jävla sjukdom, I hope cancer get cancer and dies!
 
 
 

Kommentarer
Rebecca

Låter inget vidare :( beklagar för barnens skull! Cancer är så förbannat onödigt och hemskt, fattat inte hur de ännu inte finns något att göra åt cancer. Önskar att de kommer snart!
Massa kramar

2015-03-13 17:50:54
Rebecca

Låter inget vidare :( beklagar för barnens skull! Cancer är så förbannat onödigt och hemskt, fattat inte hur de ännu inte finns något att göra åt cancer. Önskar att de kommer snart!
Massa kramar

Svar: Fruktansvärt.. Finns inga ord. Kram
Emmelie

2015-03-13 17:50:55
N

Usch jobbigt med förkylning, hoppas det går över snabbt!

2015-03-15 00:08:22
URL: http://nouw.com/nathaliemaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0