Shopping i Skövde.

 
Efter ett par timmar i skolan i Skövde igår så hade jag lite tid över innan tåget gick hemåt Alingsås igen och gick in på stan och kikade. Kom hem med en serie böcker från bokrean som liknande 50 shades of grey, så om jag någon gång har tid att ägna mig åt annat än litteratur framöver så vet ni vart ni finner mig.
Sedan kunde jag inte låta bli att köpa med mig ett par härliga tights från polarn och pyret , tur att den affären inte finns i Alingsås vill jag lova för de hade blivit dyrt. Tycker att någon enstaka gång ibland så kan man faktiskt lägga pengarna på något dyrare kläder eftersom jag vet att jag aldrig hade kunnat släppt tanken på dessa gula ränder.
 
Nu blir det att hänga sig över böckerna och förbereda sig inför morgondagens seminarium och sedan är det äntligen välfrötjänt helg och tid med Henrik som väntar - som jag längtat!
 
 

Kommentarer
Angus

Tjusga byxor! böcker har aldrig varit min grej.. haha

Svar: min läslust gå i perioder, men sedan jag började plugga så läser jag endast studielitteratur :P As tråkigt!
Emmelie

2015-03-05 20:32:34
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0