Söndags eftermiddag.

Herregud, datortid hinns verkligen inte med alls när alla tre barnen är här hemma. De blir ett helt annat tempo och mer tjafs så fort man lägger till ett barn, men det är ju inte så konstigt alls egentligen eftersom de minsta är så lika i ålder och alla har starka viljor.  Men det är ändå mysigt att vara allesammans och jag tror de kommer bli lugnare längre fram när detta blir mer av en vardag för allihop. Jag är iallfall väldigt tacksam att ha Henrik vid min sida här under både helger och vardagar och det kommer kännas fruktansvärt tomt och fel när han ska hem till sig igen, man vill ju alltid ha honom nära.  Nu ska vi packa ihop oss och cykla hem igen och ta en fika, förhoppningsvis med lite lugnare barn efter mycket frisk luft och rörelse.

Kommentarer
Www.angusfoto.blogg.se

3 barn.. Det är många :)

Svar: Ja tre är fler än två , o de är min vardag :P
Emmelie

2015-03-30 21:17:55
maria

Ååå, tussilago!

Bor ni långt ifrån varandra så det blir svårt att flytta ihop så småningom?
kram

Svar: Nej de blir nog inga direkta problem egentligen, han bor i Mölndal =)
Emmelie

2015-03-31 00:41:13
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0