Storstäd och ny vecka.

 
Startar veckan med ett betydligt renare hem än igår. Det är visserligen långt ifrån klart men de rummen som gjordes städade vi grundligt jag och min lillasyster. Jag är så tacksam för hennes hjälp och hon om nån vet ju hur lite tid jag har till sådant när barnen är hemma och veckorna rullar på. Övervåningen och köket kvar och sedan är alla rum ordentligt vårstädade.
 
Henrik kom tillbaka igår efter att han hade lämnat sin son och vi fick vår första barnfria tid på över en månad, och hur firade vi de? Haha med bingolotto i soffan och sedan var jag trött och gick och la mig och somnade.
Idag är tanken att han ska åka hem till sig igen efter att ha varit här sedan i onsdags, bara tanken på att han ska åka häriffrån får mi att börja sakna. Det har nog aldrig känts så rätt med någon förut och när han är här så känns allt komplett.
Tur att barnen kommer hem från Borlänge idag, så jag inte blir helt ensam att sakna både dom och honom.
 
Önskar er en fin start på veckan.



Kommentarer
Anonym

Hejsan! Du har det så fint, och du ska veta att jag är så glad för din skull!

Svar: Tack så mycket <3
Emmelie

2015-03-16 09:47:03
maria eek

Bingolotto är ju jätte kul :)

Svar: Haha nja, själva spelandet var roligt men snacket där i mellan var inget att ha :P
Emmelie

2015-03-16 23:28:33
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Caroline - 4barns mamman på Gran Canaria

Tack snälla!! ♥

2015-03-17 17:54:28
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se
Marie

Fint du har det

Svar: Men tack snälla =)
Emmelie

2015-03-20 21:17:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0