Tisdagsmorgon.

 
Godmorgon tisdag.
En natt med bägge barnen i sängen, jag längtar tills de sover i egna sängar. Det händer ju att Ebba gör det i perioder, men Hugo har då aldrig gjort de än och brås dom på sin mor så är det många år kvar tills de tänker tanken att sova i egna rum.
Idag kommer dagens spenderas framför datorn och böckerna, vi har en vecka i vår vfu-.period som vi ska göra ett stort grupparbete och dessutom väntar ett stort enskilt arbete också. Måste med andra ord komma igång med skrivandet och jag hoppas inerligt att de går enkelt idag.  Det är stressande att veta hur mycket man har framför sig som måste blir klart och om kvällarna är jag så trött att jag ofta somnar i nattningen av Hugo och då har man inte mycket energi kvar över till plugg efteråt - Juni17 känns avlägset men hoppas tiden går fort och att jag då står som färdig sjuksköerska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0