Fredagsmorgon.

Klockan ringer sådär galet tidigt igen och jag vill verkligen inte kliva upp ur sängen och sova mina sovande killar som andast tungt på varsin sida av mig. Sånna små ögonblick så kan man bara bli så otroligt tacksam, tänk att jag har turen att vara mamma till den underbara lilla varelse och flickvän till killen brevid mig.
Men det var tvunget att kliva upp, en dag med lite föreläsningar och sedan kör vi en ordentligt och hektisk helg tillsammans<3
 
Igår efter att vi hämtat Ebba i skolan så tog vi skogsvägen tillbaka, en av de orsaker som gör att jag uppskattar och bo där jag gör - närheten till skogen. Vi har inte gått där på ett par veckor sedan och det slog mig hur grönt det blivit sedan sist, nu väntar jag bara på värmen så försommaren kan starta på allvar!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0